CZ
EN

VITORAS technology s.r.o.

mpKorado SUPERMAXI 50 EFI Euro5 II

office@vitoras.cz

+420 722 908 027

mpKorado SUPERMAXI 50 EFI Euro5 II

Legendární moped Manet-Korado se vrací v novém provedení Euro5. Od roku 2020 probíhal vývoj tohoto modelu na základě zkušeností zákazníků a prodejců z provozu modelu Euro4. Nový model mopedu mpKorado Supermaxi 50 EFI Euro5 je vyvinut ve spolupráci výrobce, zákazníků a techniků v ČR a SR a splňuje již veškeré standardy kvality, které jsme po výrobci požadovali. Moped je vyvinut tak, aby vyhovoval našim zákazníkům v ČR, SR a celé EU. Moped je postaven z kvalitních komponentů a zvýšila se také výstupní kontrola kvality. Jednotlivé součásti jsou navrženy s důrazem na dlouholetou životnost, příkladem mohou být blatníky z nerez oceli.

Vzhledem k vývoji emisních Euro norem se jedná pravděpodobně o poslední model benzinového mopedu, který bude na evropský trh uveden. Budoucnost patří bezemisním strojům. Tímto modelem chceme oslovit ty z Vás, kteří by rádi vlastnili malý, lehký moped jako byl námi dovážený Manet-Korado, nebo moped Babetta s malou spotřebou benzinu, velkým dojezdem na 1 nádrž až 200Km levnou údržbou a levnými náhradními díly, které budou dostupné i za mnoho let.

Novinka pro sezonu 2023 se jmenuje: mpKorado SUPERMAXI 50 EFI Euro5.

Jedná se o malý lehký benzinový moped splňující přísnou emisní normu EURO 5.

Náš moped je "jediný opravdový moped se šlapadly" na českém trhu!!!

Jednosedadlový moped je homologován pro 1 osobu a celková nosnost je necelých 170Kg. Oproti původnímu mopedu Manet-Korado má spoustu výhod a to:

Nový 4taktní motor s nízkou spotřebou a vstřikováním EFI místo karburátoru, co oceníte hlavně v zimním období. Bez problému startuje i v zimě. Spotřeba se pohybuje maximálně do 2L benzinu na 100Km, což ocení všichni, kdo chtějí jezdit za minimální náklady. Moped je vybaven tak aby splňoval předpisy EU o provozu na pozemních komunikacích. V základní výbavě je tedy vybaven blinkry, zrcátky, tachometrem s EFI kontrolkou, spínací skříňkou a stojanem. Moped má nově baterii a elektrický startér, což je velká výhoda.

Co přináší nový model

Nový model Euro 5 je postaven na větší 14palcová kola a tak je konečně vhodný i pro jízdu v lehkém terénu. Vyvinuta je nová verze motoru a všech komponentů, které se ukázaly jako nevyhovující.

Níže je několik zásadních změn oproti modelu Euro4:

  • Větší kola (14”) oproti dříve 12” a kvalitnější pneumatiky a kvalitnější brzdy.
  • Nové blatníky z nerez oceli.
  • Nová přední vidlice (silnější než dříve).
  • Nový krk řízení (silnější než dříve) moped se lépe ovládá a zatáčí.
  • Upravený podvozek – pevnější a vyztužený rám.
  • Vylepšený rychloměr přesnější s diodou signalizující závadu EFI systému.
  • Upravena nádrž paliva, nyní už čerpadlo nasává benzin až u dna, a tak je využita celá kapacita nádrže.
  • Nový emisní systém Euro5, výkon motoru je lepší a stabilnější a je zde OBD konektor pro diagnostiku a úpravy EFI systému.
  • Nová LED světla přední i zadní a nové blinkry.
  • Nerezová řídítka.
  • Kvalitnější a lepe uchycený výfuk.
  • Nový pevnější hlavní stojan.
  • Kvalitnější kliky šlapadel a šlapadla.
  • Držák SPZ pod zadním světlem.
  • Nové barvy plastů modrá, červená, zelená a grafitově šedá – barva lesk s novými polepy u obou modelů jednosedadlového i dvousedadlového mopedu.
  • Nové kvalitnější sedlo.
  • Nová kvalitnější baterie s vyšší kapacitou.

Mezi další výhody patří:

  • Nízká zákonná pojistka cca do 200Kč/rok.
  • Nepodléhá kontrole STK - jednou moped zaregistrujete na malou RZ viz foto a už nikam nikdy nemusíte na kontrolu což je také výhoda oproti malým motocyklům s řazením, kde je nutné pravidelně jezdit na STK.
  • Jelikož nemá řazení jen rozběhovou spojku v oleji, může ho řídit každý držitel řidičského oprávnění sk. B, což u podobných malých motocyklů s řazením a více převodovými stupni není možné!!!
  • Na mopedu lze nouzově šlapat jako na kole.
  • Levné náhradní díly.
  • Servisní síť v celé ČR s SR a do budoucna také v celé EU.
  • U stávajícího jednosedadlového mopedu je možnost montáže zadního kufru, nebo košíku tak jako to bylo u mopedu Manet-Korado.
  • Barevné provedení: modrá, červená, zelená a grafitově šedá

Technické údaje:

Rozměry (délka x šířka x výška): dvousedlo 1790 x805 x 1080 mm

Rozvor: 1100 mm

Výška sedla: 850 mm

Provozní hmotnost: 68 kg

Největší technicky povolená hmotnost: 235 kg

Spotřeba: 1,9 l / 100 km

Kapacita palivové nádrže: 3,5 l

Typ paliva: Natural 95

Brzdy: přední/zadní: ruční / ruční obě bubnové

Rozměr pneu: přední/zadní: 2.75 - 14 / 2.75 - 14

Startovací systém: elektrický CDI / startování nohou

Typ motoru: 4 dobý, jednoválec

Objem: 49 ccm

Výkon: 2,0 kW / 7500 rpm

Dávkování paliva: vstřikování EFI

Chlazení: vzduchem

Maximální rychlost: 45 km/h

Převodovka: automat

Baterie: 12V/ 5Ah

KDE NÁS NAJDETE?

FAKTURAČNÍ ÚDAJE

07489366

DIČ CZ 07489366

Spisová značka C 75988/KSOS Krajský soud v Ostravě

NAŠE KANCELÁŘE

Oldřichovice 738

739 61 Třinec

Moravskoslezský kraj, Česká republika

www.vitoras-mpkorado.cz

www.vitoras.cz

VYHLEDAT NÁS

VITORAS technology s.r.o., Oldřichovice 738, 739 61 Třinec, 07489366, DIČ CZ 07489366